úterý 10. března 2009

69.den

...dnes odpoledne jsem byla v těhu poradně...všechno je snad OK, jen musím ještě na jeden spešl ultrazvuk kvůli placentě...dr. tam žádný problém nevidí, ale jen pro to, že jsem to a vždycky se mi něco pose@e, tak mě tam radši posílá...Terka je stále hlavičkoui dolů, jen se převaluje z jednoho boku na druhý, tak snad už takto zůstane...
...včera večer jsme se jeli podívat na jeden baráček, který by byl k prodeji...docela se nám líbil a i cena byla slušná, na to na jakém místě stojí...i majitelé se zdáli v pohodě...tak se dnes celý den mučím představou stěhování, dluhů, a jiných nepříjemných představ....až z toho mám migrénu jako prase...

1 komentářů:

Family Foto řekl(a)...

Klári nádherný portrét a Matesovi to moc sluší když se tak krásně usmívá :-) Jak jsi ten úsměv na tváři vykouzlila? :-) Že by úplatek? :-)